torsdag den 10. juni 2010

Terrorvældet!

Sensation! Irlands sande puppet-master viser sit sande ansigt.

Irlands udenrigspolitiske trussel-politik spreder skræk og rædsel i Europa. Irlands sande leder har i disse dage vist sig at være Irlands Indvandringsminister Martinus Nestor Terrorrismus Hitlus. Hans agressive politik overfor indvandrere af særlig spansk herkomst synes at afspejle hans udenrigspolitiske holdninger. Anvendelsen af trusler og falske løfter i udenrigspolitisk øjemed er langt fra fremmed for den store folkeforfører. Det er således lykkedes den store Nestor at skræmme Frankrig og Polens pacifistiske regeringer til at skrive under på dokumentet der giver Irland sit, ifølge Martinus Hitlus, "nødvendige" lebensraum. En glidebane som kun Irland synes at få gavn af. Kun Spanien siger NEJ aldrig igen! Men overfor Irlands voldsomme mobilisering synes selv de frie spanske atlanterhavsflåder prisgivet. Allerede næste år vil irske stormtropper stå i Bretagne. Og hvad så? Mod Santander? - Næppe muligt. Mod Skandinavien? - Hvorfor ikke? Mod Frankrig? Hvem sagde gratis? - Hvor længe mon det skal lykkes Irlands Fører at true sig frem i Europa på tomme løfter? Hvor længe skal der gå inden Europa får øjnene op for Irlands sande hensigter? TOTAL WAR and WORLD DOMINANCE!

Frederick Goldstein, hiding in Dublin

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Martin. Skal jeg rykke alle mine tropper væk fra dig og op i Jens, som vi aftalte? Hilsen Mads
P.S Du backstabber mig ikke eller jeg gør gengæld ved at angribe England med alle mine tanks!

Anonym sagde ...

Hej Mads. Selvfølgelig! Bare storm Jens så giver jeg dig brittany. *Fniser* P.S Og selvfølgelig ville jeg da aldrig kunne finde på at backstabbe dig, er alt for bange for alle dine tanks. *Fniser*

Anonym sagde ...

Hej chef. Du går vel ikke i Sverige efter at du har taget Norge vel?

Anonym sagde ...

Nej Nej! Jeg bygger bare lige en flåde i Danmark, men den er selvfølgelig kun rent forsvar. *fiser* Ups! Jeg mener selvfølgelig kunne jeg da aldrig drømme om at bygge noget i Danmark. Så ville jeg jo være sikret hele Skandinavien. *Fiser*

Anonym sagde ...

HAHA! STORT! Glæder mig til at se Polens og Frankrigs ansigter næste runde, når Irland backstabber. De har kun den her tur før det er for sent, men tror sgu de stoler for meget på ham. Godt spillet af den irske Nestor. Bliver so much fun :D

Anonym sagde ...

Ja Irland skal bare holde dem hen den her tur. Men mon ik d lykkes for smørtenoren med sukkertungen.

Anonym sagde ...

Bare rolig jeg går kun efter Spanien. Jeg lover drenge :D Lad os nu bare holde fred lidt endnu, mens jeg sliber min kniv. Hilsen Martin

Niall Quinn sagde ...

"Jeg lover drenge" - betyder det små spanske legebørn?

Anonym sagde ...

Syng for mig Martin. Syng!