tirsdag den 15. juni 2010

Spansk lystskuespil

Den irske stornestor er oppe imod en formidabel modstander. Dette er tydeligt efter en runde hvor mestermanipulatoren fra den iberiske halvø endnu en gang har manipuleret sine to yndlingsinstrumenter i mesterklasse.

Historien gentager sig selv - igen angriber de tossegode Don Begtrup og Monsiour Libergrën hinanden i blindt raseri. Det er i denne forbindelse interessant at se en lille videosekvens fra den elitekostskole som begge de herrer gik på tilbage for 65kg siden.

Hvad man ikke vidste var, at den lille ukendte mand til venstre for Don Begtrup, som sidder foran Monsiour Libergrën, en uanselig spansk dreng, senere skulle blive leder af en nation... Og de samme trick den lille spanske dreng brugte i skolen spilles i disse dage ud på den internationale scene.



Skam dig Libergren! Skam dig Begtrup! I er blevet manipuleret!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

og du tuder som en kælling...

Jens sagde ...

Slap lige af Mads! Det var sgu da fordi du svigtede din aftale at jeg måtte vende mig til Martin. Ikke med min gode vilje. Og Martin: du står stadig skide godt. Hvem pokker truer dig?

Niall Quinn sagde ...

Man undres... Et rosende indlæg i forhold til min modstander, tuderiet er svært at få øje på hr. Begtrup - jeg tror du har forvekslet egne tårer med mine;-)

Beundringen til Spanien er kolossal!