torsdag den 17. juni 2010

Nye enheder

5 kommentarer:

Jesper Norris aka. CHAMP sagde ...

Kortet er forkert!

Der skal ikke stå nogen polsk arme i gdansk.

Regler er Regler!

Jesper Norris aka. CHAMP sagde ...

By the way. Jeg er fuldstændig ligeglad, men vi er sgu nød til at holde os til de udstukne regler. Ellers bliver alt blot et spørgsmål om hvad flertallet ønsker og ikke hvad vi aftalte fra start, hvilket jo ikke kan være rimeligt.

Niall Quinn sagde ...

Regler er regler, men der skal være plads til misforståelser, hvilket jeg synes Andreas' sms var.

Det andet er drænende for spillet.

Thomas´ sagde ...

Ja undskyld det er mig der er forhurtig og dum. Jeg har ikke nået at flytte Armeen fra Turkistan Endnu. det ville ha taget fem moves. Derfor står jeg selvf. I Turkistan og ikke lige overfor den russiskebjørn i Georgien.

Thomas

Anonym sagde ...

Er enig, lad os spille efter reglerne. Det er en del af spillet, at folk glemmer ordre