søndag den 19. oktober 2008

Præcisering af regler

Kære deltagere

Jeg har nu modtaget en del henvendelse fra forskellige deltager, omkring retningslinjerne med hensyn til deadline vedrørende indsendelse af ryk til Signe. Og ud fra hvad jeg har modtaget syntes jeg at der er to ting vi skal have specificeret:

1. Rykket skal være sendt SENEST søndag kl. 12. Alle indsendte ryk der er sendt senere kan derfor ikke anerkendes. Der har været et par sager hvor dette har spillet en rolle. Jeg går derfor ind for at Signe kun skal videresende ryk der er sendt inde for tidsgrænsen.

2. Jeg mener også der skal være begrænsning i forhold til hvor mange gange man må sende rettelser til sit ryk. Jeg går ind for at der kun skal være mulighed for at sende sine ryk EN gang. Man skal derfor være meget omhyggelig før man sender, og evt. vente til sidste øjeblik.

Grunden til at de to regler bør indføres og håndhæves, er at forskellige deltagere har udnyttet den frie aflevering til at indhente oplysninger fra deltagere der allerede har afsendt – og udnyttet dette til at ændre ryk i sidste øjeblik. Dette ville vi imødegå med den fast deadline.

Jeg går derfor ind for at disse ændringer træder i kræft pr. næste ryk.

Det var alt.

Yours Cromwell

3 kommentarer:

Jesper Norris aka. CHAMP sagde ...

Fint med mig. Specielt den der kl. 12.00 regel!

Niall Quinn sagde ...

Jeg stemmer nej til begge regler. Specielt i forhold til den sidste.

Dog er der vel en form for selvjustits der gør at man ikke går ind og retter i sine træk efter klokken tolv, da dette vil være usportsligt og kawt?

Mads sagde ...

Jeg stemmer klart for. Kl. 12.00 og ingen ændringer - det er ens for alle. Det ødelægger søndagen, at man ikke kan diskutere trækket uden at skulle tænke på om folk ændrer træk eller sender ind senere. Og som det er nu, giver det god mening i at spekulere. Selvjustitsen Duce taler om, giver Napoleon ikke meget for.